AMERIŠKI SLAMNIK (Echinacea purpurea)

Rastlina, ki me najbolj privlači. Močna, pokončna, lepa, malo bode, zdravi. Ima vse, kar si želim  tudi zase.






Od kod ime AMERIŠKI SLAMNIK? Največ prostorastočega je v Severni Ameriki, je pomembna zadravilna rastlina severnoameriških Indijancev. Z njim so zdravili praktično vse, uporabljajo celo rastlino, vklj. s koreninami.




In od kod ime EHINACEA? Echinus je po latinsko jež in tako tudi izgleda.



Ameriški slamnik je tudi pri nas cenjena zdravilna rastlina. Najbolj pogosto je uporabljena v tinkturah za krepitev imunskega sistema. Suha rastlina menda nima zdravilnih učinkov.

Zelo je cenjena tudi med čebelicami in čmrlji:





V mojem vrtu je kot okrasna rastlina, ki cveti celo poletje.



Za rast potrebuje zemljo, vodo in predvsem sonce. In potem cveti celoooo poletje. Za konec pa še pogled iz žabje perspektive:








Komentarji

  1. Začel sem vzgojo sadik od začetka iz semena(konec pomladi).
    Naslednje leto, upam, tudi moje fotke :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. No, meni iz semen niso zrasli. Sem potem sadike dobila od drugih, ker se najlažje/najenostavneje razmnožujejo z delitvijo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem letos spomladi kupila sadiko in posadila. Prvo leto še ne bo cvetel. Naslednje leto pa že. Tako so mi rekli v cvetličarni. Zanima pa me kako je potem z vzgojo cvetlice in kaj nabiramo. Nekje sem zasledila, da so za čaj samo stebla in listi cvetovi pa ne. Ali je to res? Hvala za odgovor.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ameriški slamniki so zelo nezahtevni kar se tiče gojenja, radi imajo sončno lego. Jaz jih gojim samo za okras. Zdravilna je cela rastlina, vendar ne za čaje. Iz nje pridelujejo tinkturo, česar se ne lotim, raje jo kupim v lekarni. Ravno v prejšnji Gai je bil članek o tem.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Hvala za vaš komentar :)