EŠEVERIJA (Echeveria Lauii)

Ta moja rastlina je bila dve leti brez imena. Pa sem se potrudila in poguglala. Po slovensko se jih reče kar eševerija, sicer pa je najbrž ECHEVERIA LAUII. Priznam, prvič slišim.

nikkor 40mm macro, f4



Kako je sploh zašla k meni? Dobila sem jo kot okrasek na darilu. Zdelo se mi je zares grozno, da so v cvetličarni živo rastlino prilepili s silikonom. Seveda sem jo rešila gotove smrti in jo posadila v zemljo.

nikkor 40mm macro, f4

In rastlina mi je bila tako hvaležna, da je čez dve leti čudovito zacvetela. Zgodilo je sicer že jeseni, pa kaj...

nikkor 40mm macro, f8

nikkor 40mm macro, f20

nikkor 40mm macro, f8

nikkor 40mm macro, f20 + crop

nikkor 40mm macro, f8


Komentarji

  1. I love succulents, and these are some great shots.
    Thanks for sharing at http://image-in-ing.blogspot.com/2016/02/abstractions.html

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Hvala za vaš komentar :)