Kuščarji in žuželke na vrtu

Že dolgo nisem ničesar objavila o svojem vrtu. Enostavno ni časa. Fotografije se kopičijo na računalniku in čakajo, da jih kdo uredi. Včeraj sem fotografirala fuksije, ko mi je pot prekrižal martinček in me dobesedno vabil, naj ga fotografiram z ulovljenim plenom.

Dovolil je, se sem se mu (previdno) približala in nastal je lep portret:







nikkor 40 mm macro

Sicer pa je v vrtu polno malih drobnih živalic, od mravelj, pajkov do čebel in čmrljev.

ČEBELA ali RJAVI ČMRLJ? ne vem...



Včasih ujamem tudi kakšnega metulja, ampak običajno so prehitri in mi pobegnejo preden se jim približam s 40 mm objektivom:

METULJ BEL-C - Polygonia c-album


Nekateri pajkci so tako simpatični:




Zanimiv je tudi ta, tako bel, da je skoraj prozoren:



Pri kosilu sem zalotila tudi pajka, katera kosilo je bilo večje od njega samega :(


Sicer pa je sivka mali raj za čebele in čmrlje:

KRANJSKA ČEBELA - Apis mellifera carnica

ČMRLJ


Puhasti čmrlji so res simpatično, polno jih je ampak jih je težko izostriti:

ČMRLJ, nabjrž iz vrsta zemeljski čmrlj


Pri fotografiranju kamilic si je zaželela svoj portret tudi ta "osica" (muha trepetavka):


linking up with

Komentarji

  1. Such amazing macros! Well done!
    Thank you for sharing at http://image-in-ing.blogspot.com/2016/08/along-eno-river.html

    OdgovoriIzbriši
  2. My goodness, there is a lot going on in your garden! Your photos are fantastic of these beautiful creatures and flowers!

    OdgovoriIzbriši
  3. Really interesting and amazing photos of a lizard!
    Excellent macro pictures!

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastic serie of photos! So many insects in your garden. Thanks for linking. Groetjes Hetty

    OdgovoriIzbriši
  5. Wonderful photos! I wish I had a macro! But it takes more than just a lense, you have a good eye, too. I also have those monster dinosaurs in my garden, but have never seen a situation like that.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Hvala za vaš komentar :)